október 06, 2016

Bejelentés!

Sziasztok kedves Olvasók!

  Pár embernek már biztos megfordult a fejében, hogy az oldal miért tart ilyen régóta szünetet. Első okom az volt, hogy fesztiválra mentem. Utána felköltöztem Pestre és nem igazán volt szabadidőm, aztán elkezdődött az egyetemi élet, sürög-forog körülöttem a világ és egyelőre nem tudtam szakítani időt más dolgokra.
   Persze nem feledkeztem meg az oldalról és bűntudatom is volt, hogy nem tudtam igazán foglalkozni vele. Gondolkodtam azon, hogy mit is tehetnék, így végül arra jutottam, hogy az oldalt továbbra is üzemeltetni fogom, nem hagyom veszni, de gyökeres változtatásokon fog átmenni.
  Igazából a legtöbb időt az veszi el, hogy egyesével kiposztolom a fanfictionöknek folytatását, így ezt lehet megszüntetném, viszont a beküldött ficiket kiraknám továbbra is szétválogatva a megfelelő kategóriába.
  Ha ez így megfelel nektek persze. Ha nem, akkor most visítsatok (írjatok kommentet vagy chatbe, és akkor még fontolóra veszem a régi struktúra folytatását).

Köszönöm a figyelmet,
Makkné*

2 megjegyzés:

  1. Én igazából, per pillanat arra lennék kiváncsi, hogy lehet beküldeni fickket? Egyszerűen csak másoljam be az url-t? :o
    Egyébkén köszönet ezért az oldalért, sok ficit ennek hála, találtam meg :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ott van jobb oldalt egy google kérdőív link, töltsd ki és küld be az url-t :) Ennyi lenne. Remélem még érvényes a válaszom. Sajnálom, hogy ennyit csúsztam vele

      Törlés